top of page

Luković - Poštujemo sve naše rivale

Kapiten Crvene zvezde, Aleksandar Luković, u subotu je odigrao svoj osmi večiti derbi.

Nakon još jedne pobede Crvene zvezde, Luković je dao izjavu za medije koja je, kako sam kaže, pogrešno interpretirana.

- Želim da kažem da je moja izjava izrečena nakon završetka 150. večitog derbija u nekim medijima prenešena u pogrešnom kontekstu. Rekao sam posle utakmice da je borba za titulu, nakon naše nove pobede, 90% rešena jer je bodovna razlika zaista velika. Ali, nikada nisam želeo da unizim naše rivale, pa ni našeg večitog rivala. Rekao sam da ne mogu tačno da izračunam kolika je razlika u odnosu na drugoplasiranog, i ništa više. Mi gledamo sebe i svoje dvorište, i nikada nam nije bio manir da se na taj način ophodimo. Iako nam je titula na dohvat ruke, nije mi namera da bilo kog rivala diskreditujem - pojašnjava Luković.

Zvezdin kapiten se još jednom osvrnuo na utakmicu.

- Naš kvalitet je zajedištvo i to što pobeđujemo i kada ne igramo dobro. Lućov gol je bio prelomni trenutak utakmice, nakon toga smo zaigrali bolje i znali smo šta hoćemo. Ekipa je dobro reagovala i nakon mog isključenja. Prvi žuti karton sam zaslužio, za drugi nisam siguran, ali s obzirom na to da je bio kontranapad za protivnika, nije ni toliko nelogičan. Na kraju, najvažnije je da smo dobili utakmicu - rekao je Luković, koji ne zna za poraz u večitim derbijima.


bottom of page